fredag 22. januar 2010

7 ting om meg- award- utfordring

Jeg har fått en 7 ting om meg- award - utfordring
fra en hund! Jeg må jo svare Skilo på den.
Hvem kan vel motstå en utfordring fra en hund?


Hjertet mitt banker for:

BLOMSTER















VANN
Hav, innsjøer, skogstjern, elvekulper
- og svømmebasseng















SNØ OG KULDE
Ski og skøyter












FIRE FLOTTE, KJEKKE STORE GUTTER
OG EN LITEN KATT















TEKSTILARBEID
Veving, spinning, plantefarging, strikking,
garn, stoff og farger, tradisjon og nyskapning.















REISER
Oppleve andre land og kulturer















BØKER, BØKER, BØKER



















Hvis det er andre som er glade i bøker,
anbefaler jeg dere å se her: Library Thing

Siden de fleste bloggerne jeg kjenner
(jeg kjenner ikke så veldig mange),
allerede har tatt denne utfordringen,
sender jeg den ikke videre.

2 kommentarer:

  1. Så koseleg da, å få bli bittelitt kjent med deg :)

    God helg :)

    SvarSlett
  2. Vart ikkje så overraska, spes punkt 7 ;-)
    Høyrde diktet du siterte lest på radio i dag tidleg...
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett