søndag 23. oktober 2011

En dag i oktober

8 kommentarer:

  1. Godt at slike dagar finst.
    Reiser til Ulla fyr i morgon.
    Vonar å få tatt nokre bilete.

    Fortsatt God Søndag :-)

    SvarSlett
  2. Vackert! Höstens skarpa ljus och klara luft är verkligen helbredande...naturens eget SPA!

    SvarSlett
  3. FINE bilete. Hausten er bra slik ;)

    SvarSlett
  4. Underbart med höstens färger!
    Må gott! /bea

    SvarSlett
  5. Oktober kan verkeleg vere vakker som her, det gjeld berre å ta vare på dei fine dagane :)
    Slik som du gjer ved å foreviga dei gjennom bilde :)

    Ha ei fin oktober-veke :)

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder, vakker høst!

    SvarSlett
  7. Visst är det vackert nu med alla höstfärger. Allt från fräsch grön höstsådd till mörkaste brunt hos multnande löv.
    Kram
    Kerstin (Ölandsvindar)

    SvarSlett
  8. Når jeg ser disse vakre bildene synes jeg at jeg kjenner sjølukta helt hit.. :)) Det er så deilig å rusle langs stranden, også på høsten.. kanskje jeg skulle gjøre nettopp det.. :)

    Ønsker deg en god helg med klem fra meg! :)

    SvarSlett