søndag 11. september 2011

Gjennom skogen - opp på fjellet

6 kommentarer:

  1. Godt kome seg opp og ut!

    Ha flott ny veke :-)

    SvarSlett
  2. Takk for turen! Likar meg på fjellet, men er litt for lenge sidan sist...:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, veldig lange trær! :) Hva er herligere enn fjellet, sier jeg! Og hvilken utsikt! :) Har noen fjellbilder jeg også, men ikke fått limt dem inn ennå.. Kommer nok sånn litt i hummer og kanari hos meg, tenker jeg.. :))

    Takk for turen! :)

    SvarSlett
  4. Så vackra bilder! Granen md fjället, vilket ljus! Och tallstammarna. Vi har mycket tallskog här och i vår platta skog utan berg kan jag se långt, långt in bland tusen tallstammar.
    Kram
    Kerstin

    SvarSlett
  5. Vakre bilde :)
    Eg falt spesielt for bilde nr to :)

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder! Flotte farger og vakkert lys - herlig høst!

    SvarSlett