søndag 28. august 2011

Hvor kommer alt vannet fra?


7 kommentarer:

  1. Hehe! Det var nok mer fart i dine fosser enn min lille. :) Flotte bilder! Nå får vi håpe på masse sol og litt tørrere vær i uka som kommer.

    SvarSlett
  2. Godt spørsmål:) Syns det er litt stilig eg, når grøne fjellsider brått er kvitstripete bortover, av fossande vatn!

    SvarSlett
  3. Er nok lei av regn eg også, men kjenner på at det tross alt er betre med regn enn tørke..

    Ha vakker dag!

    SvarSlett
  4. Eksotisk!! WOW!! Og storslått!! =) Ja du kan så si, hvor kommer alt vannet fra!?

    Nydelige bilder under her også! Det er så herlig å se de krykkjene..

    Nå er høsten kommet, september er her.. Og jeg håper vi får mange mange soldager! :)

    Klem fra meg! :)

    SvarSlett
  5. Det är mäktigt med de här vattenfallen. Och vackert också!
    Kram
    Kerstin

    SvarSlett