torsdag 24. februar 2011

Litt rest av sol

7 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt ljus i bilden!Vackert!
    Kram /bea

    SvarSlett
  2. Underbar bild ! Vilken fin blogg du har!
    Hälsningar/Lasse

    SvarSlett
  3. Hei på deg! Hvilke fine bilder du viser frem! Jeg synes alle dine bilder er så vakre, storslåtte! :)

    Og den månen med greinene fra treet i forkant, helt fantastisk! Likeså "Drømmedag" med de skisporene, de sporene var nesten en hel kunst i seg selv de.. ;)

    Ja vinteren er vakker! Med hvit snø og sol kan den vise seg fra det aller beste!!

    Ønsker deg en god helg og klem fra meg! :)

    SvarSlett
  4. S
    T
    O
    R
    S
    L
    Å
    T
    T
    !!!

    Nyt dagen videre!

    SvarSlett
  5. Den hadde jeg visst kommentert på før ja, hihi.. (syntes det var noe kjent, skjønner du..)

    Det føles langt unna våren her jeg sitter.. det eneste er at fuglene synger mer enn vanlig.. om ikke akkurat i dag.. litt surt og kaldt ute nå.. Jeg nyter vinteren og snøen enn så lenge, det er flere snøturer jeg må få med meg, før våren setter inn..! ;)

    Klem fra meg! :)

    SvarSlett
  6. Peis og hytte!! =)) Heldige du! ;)

    Da kommer det nok noen vakre snøbilder her etterhvert, håper jeg! :) Enig med du - jeg også nyter vinteren så lenge den varer. Og sååå kommer våren etter det.. :))

    Kos deg masse! :) Klem!

    SvarSlett