torsdag 16. desember 2010

Desembervindu


3 kommentarer:

  1. Å det vindauge minte meg om eit dikt..

    Blås på mi rute når isroser blømer.
    Lån meg litt varme når dagen er grå.
    Blås på mi rute når kulden er ute.
    Lat opp eit auge så eg kan få sjå.

    Rimet på ruta tek utsynet frå meg.
    Inn gjennom isen kjem berre eit skin.
    Send meg eit smil,
    ein varmande tanke
    slik at det lysnar
    i kvardagen min.

    Du treng vel ikkje skine som sola.
    Du treng vel ikkje å smelte bort alt.
    Berre ein liten pust på mi rute
    hjelper meg mykje når det er kaldt.


    Karsten Oksavik

    SvarSlett
  2. Sååå vackert! Du är en konstnär!!!!!

    SvarSlett
  3. Hei Kari!

    Ser du har tatt fram skøytene! Håper det snart blir tur til Kristiansund for skøytegåing! Ellers er isrosa nydelig. Jeg liker så godt fargen! Ha en god dag fra Lise

    SvarSlett