mandag 1. november 2010

Like før mørket

5 kommentarer:

  1. Storslått og vakkert- det var det som slo meg da jeg så dette! :)

    SvarSlett
  2. Hei og takk for besøk inne hos meg ;-)

    Jeg gjør ikke så mye med Dronningen, i fjor satte jeg de ned i kjelleren der det er litt kaldere og mørkere. Så fikk de en liten skvett vann en sjelden gang. Noen av de sterkeste og største plantene overlevde og ble fine i år. Avleggerne på bildet tror jeg at jeg må pleie i stua over vintere slik at de blir store til våren, de vil nok ikke overleve ellers tror jeg.

    Nydelige bilder du har på bloggen din, kikker gjerne innom igjen.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Himmel, moln, vatten, sten och berg. Man tröttnar aldrig på de motiven.
    Önskar dig en fin dag!
    Kerstin

    SvarSlett
  4. Wow, what a stunning photo!!!!
    Have a great week,
    Yvonne

    SvarSlett
  5. Fantastisk blinkskot dette!!!

    SvarSlett