onsdag 29. september 2010

Det var en gang ei sæter








































7 kommentarer:

  1. Enig med Sigrid over her.
    Både vemodig og vakkert på samme tid.

    SvarSlett
  2. Så mye historie som ligger i disse gamle steinene. En gang var det kanskje en familie i full aktivitet på seteren, med barnelatter og lyden av hest og kjerre. Fine bilder du har fanget!

    SvarSlett
  3. Vemodig vakkert for meg også dette...
    Tenker på dei som har hatt ein strevsom kvardag i sorg og glede her. Trist at det fell saman.


    God helg :)

    SvarSlett
  4. Du for noen nydelige fjellbilder, seterbilder, fra svunnen tid! Blir helt syk jeg når jeg ser slike!! :) Det første bildet likte jeg veldig godt! Tro hvem som har bodd der på sommerne.. Og FOR EN VAKKER UTSIKT!! (Vet man ikke skal hyle så fælt midt på natta, men jeg måtte bare..) ;) God helg til deg! :)

    SvarSlett
  5. Ja det hadde gjort seg det du..- setertur! Jada, sitter opp i natten vettu.. min samboer har hatt en lang lang dag på jobben stakkar, og ble trøtt og sovnet i tv-stolen.. så her er jeg da.. :) Våken alene med mine levende lys og Pusa.. (ho sover forresten i den andre stolen..) ;) Men nå- ha en god natt til deg også! :)

    SvarSlett
  6. Hej!
    Så vackra bilder och visst har gamla byggnader en historia och förfallet är även vackert.
    Stämningsbilder är underbara - de gillar jag med.
    Tack för titten/ Bea

    SvarSlett