lørdag 24. april 2010

Ved Mjøsa









7 kommentarer:

  1. Denne kan brukast som rame rundt bilde :)

    Ha ein fin dag :)

    SvarSlett
  2. Läckert! Østlandet är ju också fint...;0)

    SvarSlett
  3. Skulpturen er laga av billedhuggeren Knut Wold. Det er to ved siden av hverandre, men i den andre satt det et kjærestepar og kyssa hverandre, så den fotograferte jeg ikke.

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for din kommentar! :) Her har du et flott og morsomt innlegg. Har nå sett litt i bloggen din, mange fine bilder. Kommer gjerne tilbake hit igjen! :)

    SvarSlett
  5. Dette var jammen fine stemningsbilder! Kjempefin blog! Gler meg til å følgje med vidare:o)

    SvarSlett
  6. Takker igjen for din kommentar! :) Jeg legger meg til som følger på siden din, så jeg kan se når du kommer med nye innlegg. Ha en fin dag! :)

    SvarSlett